söndag 22 augusti 2010

Bli följare och få 10% rabatt hos Kihli.se!

Tänkte puffa lite för både den här bloggen och min webbutik. De första tio följarna här får 10% rabatt på sitt första köp hos Kihli.se. (Det gäller alltså hela köpet, inkl. fraktkostnaden.)


Så här gör du: skriv nån rad om detta i din egen blogg och bli följare på min blogg. Länka tillbaka hit och/eller till kihli.se. Skriv gärna en kommentar i detta inlägg så jag inte missar nån. Skriv in ditt "nickname" i meddelanderutan i kassan när du skall beställa hos Kihli. Helst vill jag att du betalar via bankgirot och inte PayPal, för då drar jag av rabatten innan du skickar in pengar. Betala inte in något förrän du får mail från mig med slutsumman!

3 kommentarer:

  1. Ja den anmälde jag mig också till här om dagen!
    PÅ min blogg under tävlingar längst upp i menyraden är det massa andra blogcandy tävlingar jag anmält mig till om du missat dom.

    http://josefineflin.blogg.se/tavlingar/

    SvaraRadera
  2. Åh jag vill =)) Du är redan tillagt på bloglovin' men lägger till dig på följ också!
    Såg att du hade tilda stämplar! Jag har inte hittat de förutom på deras egna sida men jag fattar mig inte på den riktigt... Men köpa får jag göra när min sjukskrivning gått igenom så jag vet att jag har pengar =)Ska tipsa i min blogg också =)

    SvaraRadera
  3. Ah...nice :) Jag kommer få in fler Magnoliastämplar så småningom...Tilda alltså :)

    SvaraRadera